Manga♥



Den här manga-serien är den bästa som jag har läst hittills. Jag har hela serien i bokformat hemma.
Jag tycker att den är jätte bra. Jag ser den mest som en "Tjej-Manga" fast jag känner en kille som också läser den.
Handlingen: En helt vanlig tjej som heter "Ichigo". Hon är kär i skolans snyggaste kille, och de dejtar lite då och då.
En dag får hon reda på att hon har fått i sig ett Djur-DNA ifrån en katt, och kan då förvandla sig till en katt.
Hon träffar också andra tjejer som också har fått i sig ett Djur-DNA fast från andra olika djur. Dem ska rädda jorden.

Jag rekomenderar att läsa denna för att jag tycker att den är så bra:)♥
Jag rekomenderar framför allt er som verkligen älskar japanskaserier "Manga".

Här nedan är ser ni alla 9 böckerna som finns i serien:

"Tokio Mew Mew"  1-7

"Tokio Mew Mew a la mode" 1-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009