150709 - 1 års-firande!ღ

Igår firade jag och min Crippe 1 år tillsammans. Jag kan inte fatta att tiden har gått så fort(?) Jag är jätte lycklig ღ  Han betyder så himla mycket för mig och jag uppskattar honom till 100 %. Som några av er läsare redan vet så har det varit lite strul mellan mig och Crippe.. Jag har fått höra ifrån många att jag ska lämna honom.. men.. det är så att det är svårt. För att kärleken är starkaren än allt annat! Man har dåliga tider då man går och undar för sig själv vad som är meningen med livet? Varför finns jag?

Jo, jag har svaret på dem 2 frågorna:
* Meningen med livet: Du lever för dina nära, vänner, familj, pojkvän/flickvän. Jag vet vad jag lever för.
* Du finns för att du var önskad att komma till, glöm inte bort att du är älskad av någon/några på jorden. Ta aldrig ditt liv!

Åter till 15/7 -o9:
Jag jobbade från 7:00 - 16:30. Efter jobbet träffade jag Crippe, han hade med sig 5 rosor och 1 ask chokladhjärtan ღ
Vi tog massa tid för oss själva lite överallt i samhället där jag tyvärr bor. Sedan stack vi hem till min syster Lindha. Där vi skulle övernatta.


Denna låten är jätte fin och den ängnar jag åt Crippe♥



160709:

Crippe åkte hem till sitt när jag skulle traska till jobbet.
Dagen har varit okej. Jag har solat lite idag för att man har fått toppenväder som man inte har haft på ett tag (Y) Jag satt ute ungefär i 15 minuter och när jag kom in var jag röd som en kräfta om armarna och knäna.
Man kan inte få för mycket utav solen.
När jag hade slutat jobbet gick jag hem till Lindha igen. Ska sova hos henne i 2 nätter till.
Nu har jag 6 arbetsdagar kvar. Jag arbetar under säsongen 060709 - 240709.


Denna videon gjorde jag till Crippe:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej älskling tack för det fin du har gjort till mig på din blogg

2009-07-19 @ 22:50:46
URL: http://crippion90.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009