300709 - Home Alone

Sitter ensam hemma i pojkvännens hus. För att Crippe jobbar och hans föräldrar och lillebror är i skåne. Jag har inte så mycket för mig mer än att softa. Min mobil dog igår med och det var inte alls kul, får köpa mig en ny när löningen kommer. När man sitter så här hemma om dagarna så tänker man inte på vad man ska ha på sig. Man bara ta på sig något bekvämt som kanske bara ligger framme. Idag har jag ett vitt marwin linne på mig köpt i kosta och ett par hotpants ifrån H&M. Det är fredag idag så jag hoppas att det blir lite fredagsmys med pojken när han kommer hem ifrån jobbet♥
Jag är så glad för övrigt att man får slippa skolan ett litet tag till. Sedan börjar jag i en ny skola efter lovet. Det ska bli trevligt, samtidigt känns det lite nervöst faktiskt. Men det löser sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009