31-10-2009; Trick or Treat





Vi bestämde oss för att gå ut och tigga godis.
Crippe var 'Scream'
Jag var en 'Fjortis' , anledningen till att jag valde att vara just Fjortis är att jag tycker att de är skrämmande, så varför inte? Klart man kan vara Fjortis på Halloween.
Vi knackade på 4 hus. I ett var de inte hamma. I ett annat fick vi godis av en tant. Hon vågade inte välja nått annat. I tredje huset fick vi 20 kr. I fjärde huset sa gubben som öppnade att han inte ville ha något utav delarna men han fick Treat i alla fall sen när vi gick.

Lite bilder på mig som 'Fjortis'. Så här har ni aldrig sätt mig :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009