02-09-2009; Choklad

 

Jag är väldigt förtjust i Choklad. Marabou mjölkchoklad med Daim är bland dem bästa jag vet. Provade Marabou Sommar nu i somras. Den var också mycket god, innehöll torkade jordgubbar. En härdig sommarkänsla:)

När jag äter choklad så blir jag på topp huumör, funkar som tröst också:) Har lätt att bli myssugen också;)


Denna videon är så härlig, en parodi av Rihannas Umberella:

 

 


 

Uppdaterad: 11/11 2009;

 

Såg denna chokladen i äffaren och tänkte att den måste jag köpa och testa. Jag köpte 'Marabou Sommar' i somras. Så jag tänkte att jag skulle testa denna också.

Det var verkligen Julig, den smakade pepparkaka. Den var inte så jätte god. Bara lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009