16-04-2010; Today!

Nu var det några dagar sedan jag bloggade. Sökte sommarjobb tidigare..
fick brev ifrån posten att jag inte blev erbjuden sommarjobbet inom kostenheten.
Så himla synd. Nu väntas besked ifrån de andra ställerna som jag har sökt på.
Håll tummarna! :)

Nu är det bara 7 veckor kvar till sommarlovet. Och det gillar vi!:thumbup:

Helg nu. Har lite uppbokat i helgen.
Kalas för systerdottern och en avskedsfest för bror Daniel
som flyttar till Karlshamn och blir sambo med sin flickvän Fii :)

Ikväll (Fredag) Blir det att ta det lungt.. spela lite spel.. i brist på annat♥

ha det bra sålänge!♥

slänger in en bild på min underbara pojkvän!♥:

Kommentarer
Postat av: Danco

tack :-) köpte den på ellos förra året för typ 10 kr :-)

2010-04-17 @ 11:31:09
URL: http://dancoliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009