What is Love?...

Tankarna bara irar runt i huvudet på mig idag.
Jag orkar knappt tänka på annat än kärlek och vänskap.
Jag vill bara vara med honom hela tiden, var med han
en stund idag. Han mådde lite dåligt så jag fick dra hemåt,
jag börjar bli lite fundersam.. döljer han nått? :O
Funderar på om han älskar mig.. om han vill vara med mig.
Tvivlar på mycket och allt just nu... :question:

Vad är kärlek?
Jo, jag ser det som att man har en annan person att älska
och vill vara med hela tiden och dela glädje med.

Varför Playa?
Ja, varför ska man Playa? Jo, jag ser ingen vidare idé i det. Man kan ju inte starta
ett förhållande när man redan vet att det inte kommer att hålla. Att man kommer att
lämna personen sen.

Jag kör men det raka och ärliga, vill hitta kärleken. Man vart är den?
Jag är så tveksam.. vet inte hur jag ska ta mig till..
Jag vill finna den rätta.
Vill inte ha massa "Fjant/ Fjortis"- förhållanden. Liksom.. varför räkna veckor..
har man varit tillsammans i en vecka ska man inte jubla för det.. för det är ingenting
det är ingen stor sak.

Jag funderar på tok för mycket...

Tankarna bara kretsar runt i Nanaki´s skalle.. :question:

känns som vi delar på ordet kärlek.. jag har kär.. du har lek... (!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009