52 dagar & 53 nätter...

Jag saknar dig.. och jag vet att du saknar mig. Idag har du SMS:at ovanligt mycket.
Och det är jag stolt över!:D
Tiden rinner iväg.. nästan. Får hoppas på att den springer iväg, den sista tiden som är kvar nu.
Jag vet att du du gråter minst lika mycket som mig... fast kanske mest inombords för killar ska inte gråta?
Som det är sagt. Eh? Jag tycker i alla fall att det är bra att killar kan visa känslor:blush:







Only Hope - Mandy Moore


Today~
Steg upp ganska tidigt idag, och det är ovanligt när det gäller mig,
jag brukar vilja ligga kvar och dra på söndagar.
Klockan var knappt 09:00. Jag loggade in på Laptopen och fixade med älsklings blogg.
Jag blev nöjd faktiskt:P


Före:


Efter:


kika gärna in på hans blogg! Crippion´s blogg


Har även spikat ihop en ny blogg idag, en blogg om Manga/Anime.
Som jag länkar till senare:)

Tvättat mycket idag och hängt upp kläder. Varit ute och gått en runda.
Var och kollade på Pers nya hus idag, skit snyggt.

Nu funderar jag på att kika film. I morgon är det skola igen.. *suck*
Fast har bara en lektion:thumbup:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009