53 dagar & 54 nätter...

SAKNAR DIG!....





Today~
Vaknade utav att "mor" väckte mig. Steg upp och frukosten var framdukad.
Berarbetade ett arbete och mailade det till läraren.. för tredje gången nu.
Så hoppas det blir godkännt denna gången.
Tvättat lite kläder idag och hängt upp det på tork. Pratat lite i telefon.

Sen packade jag och stack ut.. skulle ha sovit hos min syster Lindha.. men stack till
Zandra istället för att det hände en sak :mad:

Nu sitter jag hos Zandra med 'Hundtricketstil' i soffan..
asså byxorna halvt nerdragna, för att Almonzo stack klorna
rakt igenom byxorna så jag fick ont :P
Nu har tänkt sticka ut och köpa nått gott.. Hmm.. ? Vad blir det för gott tro?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009