54 dagar & 55 nätter...

вє¢αυѕє єνєяу ∂яєαм ¢αη ¢σмє тяυє!?


Ja? Eh? Kanske?

Man hör ju knappt av dig något mer, så himla upptagen är du vell inte?

Du skickar knappt några sms, och varför kan du inte maila?

Du har sagt så mycket om vad som händer när du kommer hem.

Att du ska flytta och att jag ska få bo hos dig, hmm? Jag är så orolig..

I need you so much... :(

Som folk brukar säga.. keep on smile.. even it's fake..

I don´t know what I want to do...

 



 


 

 

Today~

Blev klar med min skulptur i bilden idag, den blev riktigt fiin ;)

Östersjö var segt idag.. gick till klockan 15:20 typ.. skit drygt.

Åkte till Ronneby, hämtade väskan hos Zandra, åkte hemåt, åt mat sen stack

jag ut en runda.

:D

Dagens låt fick bli den här:


Kommentarer
Postat av: christian

hej älskling tack för allt de fina du har skrivit till mig

2010-03-20 @ 11:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009