57 dagar & 58 nätter...

My angel, my guide. I need you by my side


Det känns så fruktansvärt tomt utan dig, jag gråter dag som natt, får inte den sömn jag behöver.
Känns så lustigt när du är borta, känns som att du har dumpat mig... fast det har du inte.
Hoppas tiden rusar iväg så jag kan träffa dig snart igen, saknar ditt vackra leende. Du är så söt♥
Saknar din varma kropp intill min.
Kan inte undvika att gråta när jag tänker på dig och när jag kollar på bilderna jag har på dig i mobilen,
spelar ingen roll om det är kväll eller dag. Jag gråter hela tiden, syns inte hela tiden,
gråter lite innombords. Kan gråta på tåget till skolan på morgonen med folk runt omkring mig,
lika så på bussen hem med folk i närheten. Jag saknar dig fruktansvärt mycket, REDAN. Du har faktiskt inte
varit borta så länge, men det känns sjukt jobbigt. Har svårt för att äta, för att tårarna äter upp mig, innifrån och utifrån. Önskar att du var här hos mig just nu. *Fuck it! Nu gråter jag igen!... ;(

Nu sitter jag här med lite kvällstea för att känna stämningen som vi brukar ha när vi är
tillsammans.


I can´t stop thinking about you and I can´t stop love you..





Youth Group - Forever Young


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009