love.... ♥

MattiasSvensson



Det var kärlek vid första ögonkastet. Du fick mig att känna så.
Det var stunder som fick mig att inse, att livet var menat för oss två.



För er som inte vet så är jag förälskad.. eller rättare sagt
tillsammans med Mattias nu.
Han är helt underbar, han är min så ni får honom inte ;D








PÅSKLOV!

Har påsklov nu. Har varit hemma hela dagen typ och
lyssnat på musik och lite sånt.
Packat ner Crippe Creeps saker.
Sussi kom och hämtade dem vid 17:00-tiden.
Fick tillbaka ett spel jag hade hos Crippe.
Just de, skulle ta emot några arbetare uppe hos Mats idag, men Ramona sms:ade
och berättade att dem inte behövde hjälp. Jag skulle upp dit ändå bara för att
jag ville umgås med Ramona lite.
Fast de öppnade inte dörren när jag kom, hon hörde typ inte när jag knackade
och ringde på klockan för att arbetarna var där och bankade "/

Var på Coop Konsum med, skulle posta ett brev åt Kerstin. Träffade tokiga Moffe xD
Jag har snart magrutor tack vare han för att jag har skrattat så mycket :P

Har nyss ätit middag och väntar på att fina älsklingen ska komma över, om han hinner.
Då blir det troligen film och mys♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt Personligt Vardagsbetraktelser bloggar
|Nancy Pancy^| © 2009